کاهش وزن با رطب

11

خرما دربردارنده اندازه متعددی پروتئین نیز می باشد

رطب در واقع یکی میوه های مضاعف مغذی است که دارنده میزان بالایی کالری و انرژی است . این میوه دربردارنده میزان متعددی مواد معدنی میباشد . از جمله مواد مو جود در رطب و خرما می شود به آهن , منگنز , روی , پتاسیم و همینطور ویتامین هایی مانند A , B و E اشاره نمود .

رطب قادر است خوراکی‌ ایده‌آلی برای تغذیه مطلوب و بهره‌مندی از فواید سلامت آن برای مراقبت سالم تن باشد . از آنجایی که رطب سرشار از مواد غذایی مغذی و سلامت نظیر اسیدهای چرب و فیبر است قادر است مورد مضاعف قابل قبولی برای کاهش وزن و تناسب اندام نیز محسوب شود . تناول کردن رطب امداد می نماید تن از سموم پاک‌سازی شود , التهاب آن کاهش یابد و میزان گلوکز خون تهیه و تنظیم شود . مصرف این میوه شیرین قادر است سوای این‌که کالری متعددی مصرف نمائید شمارا سیر نگه داراست و قابلیت لاغری را آماده نماید .

رطب سرشار از ویتامین , کلسیم و آهن ارگانیک است و میتواند کم خونی را معالجه نماید . این ماده غذایی سیستم ایمنی تن را تقویت می نماید و سبب ساز ارتقای سالم تن می شود .

رطب در واقع یک کدام از میوه های مضاعف مغذی است که دارنده میزان بالایی کالری و انرژی است

رطب چه طور منجر کاهش وزن می‌شود؟

مصرف رطب سبب معالجه یبوست و ملین شدن شکم میشود . رطب سوخت و ساز تن را بالا می برد و سبب ساز تندرست دستگاه گوارش می شود و در غایت به کاهش وزن تن امداد می نماید .

رطب دربردارنده نیکوتین است که مشکلات گوارشی و روده را معالجه می نماید . باکتری مفید را افزایش می‌دهد و باکتری زیان آور را از بین میبرد . با بهبود دادن تلاش سیستم هاضمه , سبب ساز کاهش وزن می شود .

رطب دربردارنده میزان متعددی پروتئین نیز میباشد . پروتئین‌ها به مشقت هضم میگردند و برای انتقال به روده بزرگ به زمان طولانی‌تری نیاز دارا‌هستند . همین مورد سبب ساز می شود بازه زمانی زمان بیشتری شم سیری نمائید و کمتر میل به تناول کردن داشته باشید . علاوه بر این , مصرف پروتئین منجر ترمیم و عضله‌سازی تن نیز خواهد شد .

رطب بازدارنده تجمع چربی شده و به دلیل دارا بودن عنصرها موءثر , دفاع تن را هم در قبال امراض بالا میبرد . علاوه بر این , رطب برای بیماران دارنده چربی خون و حزن های تنفسی موثر است .

مصرف رطب منجر معالجه یبوست و ملین شدن شکم میشود

مواد زیادی نظیر پتاسیم و سولفور در رطب موجود است که خیر فقط تندرست قلب را نگهداری می نماید بلکه به مراحل شکستن چربی در تن هم یاری می نماید . برای ارتقا میزان متابولیک و کاهش وزن , صبح ها رطب مصرف فرمایید .

رطب به جهت این که دربردارنده قند ارگانیک است انرژی تن رو تامین می نماید و در قبال کم کالری هم می‌باشد در غایت میتواند به کاهش وزن تن یاری دهد .

آنتی‌اکسیدان سبب می‌گردد رادیکال‌های آزاد و زیان‌آور اکسیژن کاهش یابد و در فیض تن از سموم پاک‌سازی شود و میزان التهاب و استرس نیز کاهش یابد . خرمای نو نیز دربردارنده آنتی‌اکسیدان‌هایی نظیر آنتوسیاسین , فنولیکس و کاروتنوئید است . همه این آنتی‌اکسیدان‌ها منجر ارتقا متابولیسم و دفع سموم از تن و هضم خوبتر می گردند و گروه این موردها با نیز یعنی کاهش وزن .

رطب به دلیل این‌که دربردارنده قند ارگانیک است انرژی تن رو تامین می نماید

در پایین شمارا با مثال ای از رژیم شیر و رطب اشنا میکنیم :

رژیم شیر و رطب

این رژیم غذایی را میتوانید به بازه زمانی 1 تا 2 هفته انجام دهید در شرایطی که میخواهید وزن بیشتری کم نمایید خوب تر است که‌این رژیم را به بازه زمانی 2 هفته رعایت نمائید تا تجربه کاهش وزن 7 کیلو صرفا در 14 روز را تجربه نمائید . این رژیم غذایی تن را به خیر تطهیر می نماید و چنانچه شما دارنده بیشتر وزن بیش تر از حدی می‌باشید خوبتر است که قبلی از انجام رژیم مهم کاهش وزن تان این رژیم غذایی را به بازه زمانی 2 هفته انجام دهید تا تن تان از سموم زیان آور زدوده شود . نیز چنین می‌توانید در حین رژیم اساسی کاهش وزن خویش هر سه ماه یکبار رژیم غذایی شیر و رطب را تکرار نمایید . خوب تر است به همراه این رژیم غذایی طی روز ورزش نمائید تا با امداد ورزش از افتادگی عضلاتتان پرهیز نمائید .

امر غذایی رژیم شیر و رطب

ناشتایی : یک جام شیر کم چرب + میوه فصل ( به دلخواه ) یکی + یکی رطب

نهار : دوتا رطب + دو استکان شیر کم چرب + 1/2 موز

عصرانه : یکی رطب + یک استکان شیر کم چرب + میوه فصل ( به دلخواه ) یکی

شام : 1/2 سینه مرغ ( آب پز یا این که کبابی ) + یک پیاله سالاد فاقد چربی ( که می‌توانید آن را سوای سس و با کاهو و هویج و خیار و گوجه و کلم و هر مدل صیفی جات دلخواهی تنظیم فرمائید ) + یکی سیب زمینی کوچک ( آب پز و یا این که کبابی )

نکته : دقت داشته باشید که وعده غذایی شام خویش را بایستی به صورت بدون نقص انجام دهید چون تن در هنگام خواب به انرژی بیشتری برای تهیه و تنظیم و متابولیسم نیاز دارااست و برای اینکه مبتلا اختلالات عصبی و بیماری نشوید خوب تر است که امر غذایی شما در شب به طور کامل گوناگون با روز باشد .

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید